Comunitat Valenciana

El litoral aconsegueix el 84% d'ocupació i l'interior supera el 73% en el pont del Pilar

  • El percentatge més alt el registra Benidorm, amb un nivell de reserves que aconsegueix ja el 91%.
  • Francesc Colomer afirma que són xifres “similars a les obtingudes en plena temporada turística estival”.
  • L’estratègia de l’Agència Valenciana de Turisme passa per “demostrar als mercats que la Comunitat Valenciana val i està oberta durant tot l'any".
Playa Ampolla de Moraira
Playa Ampolla de Moraira
AYTO
Playa Ampolla de Moraira

L’ocupació en la Comunitat Valenciana per a aquest pont del Pilar es preveu que arribe al 84% en el litoral i que supere el 73% en l’interior. Així ho ha donat a conèixer el secretari autonòmic de la Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer, que ha avançat els resultats de l'enquesta realitzada per l’Agència Valenciana del Turisme a una mostra representativa d'hotels, tant de litoral com d'interior, de la Comunitat Valenciana per als pròxims dies del 12 al 15 d'octubre.

Segons el sondeig referit a aquesta festivitat d'àmbit nacional la Comunitat Valenciana compta a dia de hui amb unes reserves confirmades estimades en un 83,39% en el litoral, on el percentatge més alt el registra Benidorm, amb un nivell de reserves que aconsegueix ja el 91%.

Per províncies

L'ocupació prevista en el litoral de la província de València ronda prop del 75%, i l'enquesta mostra que la ciutat de València aconsegueix més del 84% d'ocupació. Per la seua banda, el litoral de Castelló compta amb una previsió d'ocupació per a les nits del 12 al 14 d'octubre superior al 78%, i el litoral alacantí, sense incloure Benidorm, té una previsió del 77,82%.

Així mateix, la ciutat d'Alacant preveu una ocupació propera al 81% per a aquest pont del Pilar, tres punts més que la mitjana del litoral de tota la província alacantina, motivada per l'inici de l'obertura de la Race Village del port d'Alacant.

Per a Francesc Colomer, és "francament interessant" que les ocupacions que registren els hotels durant aquest pont i el passat 9 d'Octubre, siguen similars a les obtingudes en plena temporada turística estival, la qual cosa significa que "la lluita contra la estacionalitat l'anem guanyant entre tots".

Sector “competitiu i motivat”

Segons el parer del secretari autonòmic "hi ha un sector turístic molt competitiu, molt motivat i disposat a innovar" i advoca per "avançar clarament en un concepte nou, en una estratègia que passa per demostrar als mercats que la Comunitat Valenciana val i està oberta durant tot l'any".

En aquest sentit, Colomer ha reiterat l'aposta per "qualificar productes, invertir en capital humà, consolidar plantilles i demostrar que ací la nostra gran diversitat permet poder plantar cara en els millors mercats turístics".

Per açò, ha recalcat que "des de Turisme es va a seguir invertint en estratègies, com la de #Creaturisme, que ens ajuden a crear producte complementari i generar flux de turistes durant tots els mesos de l'any". De fet, "en aquest últim trimestre de l'any, anem a intensificar la nostra promoció en certes ciutats espanyoles clau i ben connectades amb la Comunitat Valenciana", ha afegit Colomer.

Previsió en hotels d'interior

Pel que fa a l'interior, les previsions per al Pont del Pilar que maneja la Agència Valenciana del Turisme indiquen que els hotels d'interior de la Comunitat Valenciana preveuen una ocupació superior al 73%.

Per províncies, els hotels d'interior de Castelló estimen una ocupació propera al 70% per als dies compresos entre el 12 i el 15 d'octubre; els hotels de la província d'Alacant estimen més del 55% d'ocupació i els de la província de València compten amb unes reserves properes al 85%.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento