L’ocupació en la Comunitat Valenciana per a aquest pont del Pilar es preveu que arribe al 84% en el litoral i que supere el 73% en l’interior. Així ho ha donat a conèixer el secretari autonòmic de la Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer, que ha avançat els resultats de l'enquesta realitzada per l’Agència Valenciana del Turisme a una mostra representativa d'hotels, tant de litoral com d'interior, de la Comunitat Valenciana per als pròxims dies del 12 al 15 d'octubre.
Segons el sondeig referit a aquesta festivitat d'àmbit nacional la Comunitat Valenciana compta a dia de hui amb unes reserves confirmades estimades en un 83,39% en el litoral, on el percentatge més alt el registra Benidorm, amb un nivell de reserves que aconsegueix ja el 91%.
Per províncies
L'ocupació prevista en el litoral de la província de València ronda prop del 75%, i l'enquesta mostra que la ciutat de València aconsegueix més del 84% d'ocupació. Per la seua banda, el litoral de Castelló compta amb una previsió d'ocupació per a les nits del 12 al 14 d'octubre superior al 78%, i el litoral alacantí, sense incloure Benidorm, té una previsió del 77,82%.
Així mateix, la ciutat d'Alacant preveu una ocupació propera al 81% per a aquest pont del Pilar, tres punts més que la mitjana del litoral de tota la província alacantina, motivada per l'inici de l'obertura de la Race Village del port d'Alacant.
Per a Francesc Colomer, és "francament interessant" que les ocupacions que registren els hotels durant aquest pont i el passat 9 d'Octubre, siguen similars a les obtingudes en plena temporada turística estival, la qual cosa significa que "la lluita contra la estacionalitat l'anem guanyant entre tots".
Sector “competitiu i motivat”
Segons el parer del secretari autonòmic "hi ha un sector turístic molt competitiu, molt motivat i disposat a innovar" i advoca per "avançar clarament en un concepte nou, en una estratègia que passa per demostrar als mercats que la Comunitat Valenciana val i està oberta durant tot l'any".
En aquest sentit, Colomer ha reiterat l'aposta per "qualificar productes, invertir en capital humà, consolidar plantilles i demostrar que ací la nostra gran diversitat permet poder plantar cara en els millors mercats turístics".
Per açò, ha recalcat que "des de Turisme es va a seguir invertint en estratègies, com la de #Creaturisme, que ens ajuden a crear producte complementari i generar flux de turistes durant tots els mesos de l'any". De fet, "en aquest últim trimestre de l'any, anem a intensificar la nostra promoció en certes ciutats espanyoles clau i ben connectades amb la Comunitat Valenciana", ha afegit Colomer.
Previsió en hotels d'interior
Pel que fa a l'interior, les previsions per al Pont del Pilar que maneja la Agència Valenciana del Turisme indiquen que els hotels d'interior de la Comunitat Valenciana preveuen una ocupació superior al 73%.
Per províncies, els hotels d'interior de Castelló estimen una ocupació propera al 70% per als dies compresos entre el 12 i el 15 d'octubre; els hotels de la província d'Alacant estimen més del 55% d'ocupació i els de la província de València compten amb unes reserves properes al 85%.
Comentarios
Hemos bloqueado los comentarios de este contenido. Sólo se mostrarán los mensajes moderados hasta ahora, pero no se podrán redactar nuevos comentarios.
Consulta los casos en los que 20minutos.es restringirá la posibilidad de dejar comentarios