Comunitat Valenciana

La Comunitat llança una campanya d''Hospitalitat Mediterrània' amb 270 accions

  • El projecte preveu la participació d'uns 4.000 "ambaixadors d'hospitalitat" per a exhibir la "turismefília" de la Comunitat Valenciana.
  • El programa vol difondre l'esperit "confiable, detallista, sostenible i mediterrani" de la regió, pilars de l'oferta valenciana de la Generalitat.
  • Turisme també ha presentat en Fitur 4 guies en paper sobre turisme cultural, gastronòmic, rural i actiu al qual es pot accedir amb una 'app' i per Internet.
Platja de Benidorm
Platja de Benidorm
GVA
Platja de Benidorm

L'Agència Valenciana de Turisme ha estrenat aquest dimecres en la Fira Internacional de Turisme (Fitur) a Madrid la seua nova campanya d''Hospitalitat Mediterrània' per a "encadenar el turisme a la condició humana", situar els visitants en el centre de l'oferta i exhibir la "turismefília" de la Comunitat enfront de la 'turismefòbia'. Per a aconseguir-ho, l'estratègia preveu 270 activitats al llarg de 18 mesos, amb la participació d'uns 4.000 "ambaixadors d'hospitalitat".

El programa vol difondre l'esperit "confiable, detallista, sostenible i mediterrani" de la regió, uns pilars de l'oferta valenciana que arreplega el vídeo que il·lustra el programa i ha presentat en el recinte d'Ifema el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer.

Xefs assentats a la Comunitat Valenciana com Susi Díaz o Quique Dacosta posen rostre a aquesta campanya "avantguardista", en una invitació a "sentir-se mediterranis" des de punts emblemàtics com la Ciutat de les Arts i les Ciències de València, l'esplanada d'Alacant o els mercats tradicionals de la regió.

El calendari de 270 accions formatives i de sensibilització, tallers, xarrades i taules redones que potenciaran aquest punt de vista fins el 2019 comptaran amb la col·laboració d'ajuntaments, universitats i centres de formació, sota la coordinació dels Centres de Turisme (CdT) i també amb participació privada, uns 120 'partners'.

Nova plataforma d'experiències turístiques

El programa d''Hospitalitat Mediterrània' va acompanyat de la nova plataforma d'experiències turístiques de la Comunitat Valenciana, una altra de les novetats que Turisme ha presentat en Fitur. Es compon de quatre guies en paper sobre turisme cultural, gastronòmic, rural i actiu, encara que també ha donat el salt a la xarxa i ja compta amb una 'app' mòbil i una pàgina web que arreplega més de 350 productes turístics.

Mostrar comentarios

Códigos Descuento